Saturday, October 19, 2019

BBM3410Satu2019: Intagram Minggu 6


Saya memang seorang yang jarang bergambar. Kalau bergambar pun biasanya orang tertentu sahaja yang tolong ambilkan gambarnya. Bayangkan betapa susahnya pengarah potret bila nak suruh saya berposing 😂  Tambah pula gambar berbentuk potret ini tidak boleh terlalu cliche. Ya allah sepuluh kali rasa nak menyorok dalam almari tengok gambar sendiri ! MALU! 
Tapi dalam malu - malu pun pengarah berjaya juga 'snap' gambar satu itu. Sebenarnya masa ini tengah tahan malu. Bila tengok balik cantik juga saya senyum macam ini 😂 Apapun tugasan yang sangaaaat menarik. Bukan sahaja gambarnya cantik- cantik tapi hubungan antara ahli juga bertambah erat. Saya sayang Belalang saya ❤️
Gambar kedua saya selitkan muka kawan baik saya. Merangkap pengarah potret produksi kami. Ha kakak ni la yang buli saya suruh bergambar. Maaf ye kakak saya degil sikit nak berposing. Tak tahulah berapa kali orang sebelah tu mengucap dengan perangai saya. Apapun terima kasih. Gambar kami semua cantik menarik tertarik memang da bomb! Bak lirik lagu ruffedge tu.

No comments:

Post a Comment