Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Closed-up (Belalang Production)

1) Tiga Manusia



Jika dilihat pada gambar, pasti jelas terlihat riak muka yang menggoda. Bukan mudah nak dapatkan riak muka seperti ini. Terutama apabila gambar yang diambil tidak sengaja 





Gadis yang manis dengan senyuman yang manis. Siapa sahaja yang melihat gambar ini pasti berasa hendak senyum. Riak wajah yang lembut dengan senyuman yang menawan pasti buat si pemilik hati jadi tidak keruan. 





Apabila dilihat dengan betul, pasti senyuman sinis dapat dilihat pada riak wajah rakan kami ini. Senyuman jenis ini selalunya orang kata seperti ada niat yang tidak baik yang akan dilakukan. Tapi lihatlah senyuman rakan kami ini, seolah - olah niatnya untuk menarik hati orang yang melihat sahaja. 




2) Tiga Bukan Manusia 

Jujur kalau ditanya ini bunga apa tergaru - garu juga kepala ini. Asal nampak cantik kami tangkap sahaja gambarnya. Mungkin bunga matahari tapi tompok - tompok macam kucing itu apa?




Shot wajib setiap orang rasanya mestilah makanan. Ini makanan bukan makanan biasa, makanan diimport dari Korea Selatan tempat "oppa- oppa"gadis remaja. Sekali tengok sahaja, telinga terasa panas mengenangkan kepedasannya. fuhhh... bayangkan bibir pun boleh jadi bibir Ning Baizura kalau makan sekali. 



Tiga jenis gelang berbeza. Setiap gelang mempunyai makna yang berbeza dan salah satunya ialah gelang tanda persahabatan. 

No comments:

Post a Comment