Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: KELAS AMALI (TWITTER)

Assalamualaikum,

Bagi 'post' kali ini pula saya akan kongsikan beberapa kerja yang saya telah laksanakan dalam Kelas Amali bersama En. Akmal. Bagi kerja ini ia melibatkan aktiviti di dalam buku EH!! Media Sosial dan perlu di muat naik di dalam Akaun 'Twitter' masing- masing. Disebabkan saya tidak mempunyai akaun Twitter sebelum ini maka ini adalah akaun pertama saya. Oleh itu, saya manfaatkan dengan memuat naik segala kerja untuk kelas amali yang telah diberikan oleh En. Akmal.
Berikut merupakan beberapa aktiviti yang telah saya lakukan

1) Bebenang 1






2) 'Retweet' hantaran rakan- rakan. 





3) Bebenang 2 





4) Aktiviti 3 (Cerita Pendek dalam bentuk Peta Minda)


5) Aktiviti 4 (Pendekatan Analisis Wacana) 


6) ' Retweet' hantaran rakan 




7) Aktiviti 5 (Tulis 5 berita & Retweet 5 hantaran rakan)










No comments:

Post a Comment