Sunday, December 15, 2019

BBM3410Satu2019: VLOG MAKANAN

Assalamualaikum,

Tugasan kali ini memang seronok. Tugasan Prof ialah membuat Vlog di kedai makan. Kalau hal makan siapa yang tidak berasa seronok. Pening juga nak fikir mana nak pergi. Banyak sangat kedai dekat Malaysia ini. Tapi tulah makanan yang sedap- sedap tu kadang jauh- jauh belaka. Akhirnya, kami pilih restoran Ayam Gempuk Pak Gebus di Bangi ini. Rakan yang pergi bersama saya ialah naizatul dan juga Iqbal. Apa yang spesial pada saya ialah di kedai ini kita boleh memilih sendiri tahap kepedasan yang kita mahukan. Orang yang suka pedas macam saya dan naizatul memang teruja betul hendak merakam di tempat ini. Tapi berlainan pula dengan Iqbal. Dalam video je nampak macho boleh makan pedas. Hakikatnya, nasi yang dia ambil pada tahap pedas satu membuatkan dia berpeluh- peluh dan keluar air mata. Bayangkan pedasnya itu. Saya cukup- cukup rekomen tempat ini kepada yang suka pedas. Kalau rasa nak lagi mencabar cubalah makan set yang tahap kepedasannya tiga. Tapi ingat jangan pula marah saya kalau asyik ke tandas huhu. Mari tekan pautan di bawah dan tonton video kami !

No comments:

Post a Comment