Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019:VIDEO 15 (ONE SHOT THREE LAYER - SAYA TAHU)

Assalamualaikum,

Rakan- rakan ini merupakan video tugasan terakhir yang diberi kepada saya dan rakan- rakan. Tugasan video ini adalah untuk merakam video bagi lagu "Saya Tahu" yang liriknya ditulis oleh Prof. Dr. Normaliza sendiri. Bagi tugasan ini saya berperanan sebagai pelakon. Ya allah, boleh tahan susah dia. Tambahan pula, untuk video ini kami menggunakan pelakon tambahan iaitu anak buah saya Qalish Humairah yang berjaya saya culik seketika untuk menghasilkan video ini. Yang mencabarnya ialah qalish ini sukar untuk bergaul dengan orang terutama lelaki, jadi kami mengalami sedikit kekangan untuk melakonkan adegan tertentu. Alhamdullilah  pujuk sikit dengan mainan akhirnya menjadi juga video ini. Tapi tulah habis melayang jugak duit mak cik  dan pak cik Belalang Production nak belanja si kecik ni huhuuu. Nak tengok si cilik Humairah bolehla tonton pada pautan di bawah ini.


No comments:

Post a Comment